Per pirmąjį 2021 m. pusmetį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, Lietuvos gyvybės draudimo rinka išaugo 7,1 proc. ir sudarė 151 mln. Eur – rodo Lietuvos banko duomenys. Nuo augančios rinkos neatsiliko ir gyvybės draudimo bendrovė „SB draudimas“, kuri per šį laikotarpį pagal sudarytų ir galiojančių draudimo sutarčių bei draudimo įmokų ir išmokų draudimo žaloms padengti augimo tempus demonstravo spartesnį augimą už rinką.
Lietuvos banko duomenimis, lyginant 2020-2021 metų pirmojo pusmečio rezultatus, bendrovėje draudimo įmokos paaugo nuo 3,9 mln. iki 4,3 mln. eurų (11,4 proc.) ir pagal šį įmokų augimo tempą ji buvo 2-oje vietoje tarp visų šalyje veikiančių gyvybės draudikų.
„SB draudimo“ vadovas Saulius Jokubaitis sako, kad po COVID-19 sukeltos sumaišties gyvybės draudimo rinka ir toliau demonstruoja nuoseklų augimą. „Tiesa, dar ne visi rodikliai pasiekė priešpandeminį lygį, bet rinką į priekį stumia suaktyvėję investicinio gyvybės draudimo pardavimai, o naujausi rezultatai taip pat rodo, kad augimo tempu gyvybės draudimas vis dar lenkia ne gyvybės draudimą“, – sako S. Jokubaitis.
Daugiau dėmesio finansiškai užtikrintai ateičiai
„Pandemija paskatino dar labiau susimąstyti apie ateitį, įvertinti rizikas susidūrus su sveikatos problemomis arba netekus nuolatinio pajamų šaltinio. Tai skatino žmones išsigryninti finansinius prioritetus ir siekti būti finansiškai apsirūpinus, jeigu atsitiktų nelaimė“, – sako S. Jokubaitis.
„SB draudimas“ per pirmąjį šių metų pusmetį išmokėjo per 283 tūkst. Eur draudimo žaloms padengti ir ši suma yra beveik 60 proc. didesnė nei buvo išmokėta per tą patį laikotarpį pernai.
S. Jokubaitis džiaugiasi, kad „SB draudimui“ pavyko išlaikyti augimo tempą (8,8 proc.) ir pagal galiojančias draudimo sutartis. „Per pandemiją gyventojai susidūrė su įvairiais sunkumais, tačiau lyginant su ankstesnėmis krizėmis, jie buvo labiau linkę išlaikyti gyvybės draudimo sutartis, net jeigu ir atsiimdavo investicinio draudimo sumą ar jos dalį. O dar dažnesniu atveju ieškodavo sprendimų, kaip laikinai stabdyti įmokų grafiką, bet išlaikyti pačią draudimo sutartį“, – sako gyvybės draudimo bendrovės vadovas ir priduria, kad tai rodo augantį visuomenės finansinį išprusimą.
„SB draudimo“ planuose – naujovės ir patobulinimai
Daugumai verslų teko prisitaikyti prie pasikeitusių rinkos sąlygų, pandemijos suvaržymų ir rasti efektyviausius procesų valdymo būdus. „SB draudimas“ – ne išimtis. Šiemet pristatytas skaitmeninis pardavimų portalas, kurio dėka bendrovės darbuotojai ir tarpininkai draudimo pasiūlymų rengimo bei sutarčių sudarymo funkcijas gali atlikti greičiau, paprasčiau ir patogiau.
Anot S. Jokubaičio, tai neabejotinai prisidėjo ir prie „SB draudimo“ augimo. „Sėkmę patiria tie, kurie niekada nenustoja tobulėję, taigi artimiausiuose bendrovės planuose esame numatę ir daugiau skaitmenizacijos projektų – tokių, kaip savitarnos portalo atnaujinimas bei interneto svetainės patobulinimai“.
Šių metų liepą bendrovė „Spinter tyrimai“ atliko „SB draudimo“ klientų pasitenkinimo tyrimą, kurio metu paaiškėjo, kad bendras bendrovės NPS (Net Promoter Score – angl.) rodiklis yra itin aukštas ir siekia +82. Taip pat labai palankiai įvertintas ir „SB draudimo“ klientų aptarnavimas (9,4 balo) bei bendrovės produktai ir teikiamos paslaugos (9,1 balo).
2021 m. rugpjūčio mėnesį bendrovė papildė turimų gyvenimo ciklo investavimo krypčių (GC 2035 – 2055) fondų sudėtį, į jas įtraukdama fondus turinčius aukštą ESG (aplinkos, socialinių ir valdymo veiksniai) reitingą. Pasak „SB draudimo“ direktoriaus S. Jokubaičio, tai yra pirmieji žingsniai tvarumo link, siekiant draugiškumo gamtai ir noro padaryti daugiau ne tik dėl savęs, bet ir aplinkos, kurioje gyvename.
2021 m. rugpjūčio 31 d. „SB draudimas“ mini 21-erių metų gimtadienį ir anot S. Jokubaičio, tai yra puiki proga pasidžiaugti kiekvienu per šį laikotarpį pažintu klientu, komandos nariu ir partneriu, o taip pat ir visomis pamokomis, kurias išmoko ir kurių dėka nuolat tobulėja.