Karantino laikotarpiu klientus aptarnausime nuotoliniu būdu

Klientų aptarnavimo centras karantino metu klientus konsultuos nuotoliniu būdu – telefonu 1813 (privatūs klientai -> SB gyvybės draudimas / verslo klientai -> SB gyvybės draudimas) arba el. paštu info@sbdraudimas.lt (pirmadienį-ketvirtadienį 8.00-18.00 val., penktadienį 8.00-17.00 val.).

Šiuo laikotarpiu bendrovės skyriuose aptarnausime klientus dėl paslaugų, kurių nėra galimybės suteikti nuotoliniu būdu. Išankstinė registracija priimama Klientų aptarnavimo centro telefonu 1813 arba el. paštu info@sbdraudimas.lt

Saugumo priemonės skyriuose

„SB draudimo“ skyriuose esame įrengę saugias klientų aptarnavimo vietas.

Atvykę į skyrių, prašome dėvėti asmens apsaugos priemones ir laikytis ne mažesnio kaip 2 metrų atstumo tarp asmenų.

Naudojame kūno temperatūros matavimo prietaisus, skyrių patalpas reguliariai vėdiname, o paviršius kasdien dezinfekuojame.

Svarbu

Bendrovės darbuotojai maloniai prašo nevykti į skyrių, jei per pastarąjį mėnesį buvote artimame sąlytyje su patvirtintu ar tikėtinu COVID-19 atveju, arba jei jaučiate ūmios kvėpavimo takų infekcijos požymius (karščiavimą, kosulį, gerklės skausmą, apsunkintą kvėpavimą), bei ragina naudotis internetu, telefonu ar savitarna.

Naudokitės savitarna

Primename, kad klientai savo draudimo sutarties informaciją gali rasti www.sbdraudimas.lt skyrelyje savitarna, kur taip pat greitai ir patogiai galima pateikti užklausas, peržiūrėti galiojančių sutarčių duomenis ir metines ataskaitas, pasitikrinti sumokėtas draudimo įmokas ir išmokėtas draudimo išmokas, pateikti investavimo krypčių keitimo prašymus, atnaujinti kontaktinę informaciją ir daugiau.

Būkime sąmoningi ir sveiki.