Ko išmokome ir ką nuveikėme 2020 metais

2020-ieji buvo kupini iššūkių visiems – karantinas ir sunkūs ribojimai pristabdė gyventojus ir verslą, privertė priimti svarbius sprendimus ir keistis. „SB draudimas“ taip pat ne išimtis – turėjome greitai veikti ir priimti tinkamus sprendimus. Tačiau nepaisant to, 2020-ieji buvo svarbių pokyčių ir sėkmingų projektų metas. 

Būdami 20 metų rinkoje, tapome patikimu finansinių paslaugų partneriu ir pelnėme klientų pasitikėjimą. Tačiau 2020-aisiais atėjo metas pokyčiams, todėl liepos 1 d. pakeitėme savo pavadinimą ir šūkį.

Pokyčiai atspindi mūsų požiūrį ir vertybes

Pavadinimo ir šūkio keitimas – ne atsitiktinis žingsnis. Tam ilgai ir kruopščiai ruošėmės, nes suvokėme, jog naujas pavadinimas aiškiau išreikš bendrovės veiklos sritį ir pabrėš sinergiją su bendrovės akcininku – Šiaulių banku.

„SB draudimo“ šūkis – gyvenimui be baimės. Tai realus pažadas esamiems ir būsimiems klientams bei „SB draudimo“ išskirtinumas rinkoje. Mūsų požiūriu, žmonės tiesiog nori džiaugtis gyvenimu, įgyvendinti savo norus ir troškimus. Todėl „SB draudimas“ ir toliau sieks klientams suteikti saugumo ir ramybės pojūčio jausmą – atvirai su jais bendraujant, įsiklausant į asmeninius poreikius, siūlant lanksčius sprendimus ir užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę. 

Augome net ir nepalankiomis pandemijos sąlygomis

Net ir tokiu sudėtingu laikotarpiu sugebėjome išlaikyti esamų klientų pasitikėjimą ir augome. Palyginus 2020 ir 2019 metus – matome gyvybės draudimo poreikio augimą. 2020 m. „SB draudimo“ draudimo įmokos sudarė 8 032 152 mln. eurų, kai 2019 m. 7 522 991 – pagal šį rodiklį bendrovė per metus gerino rezultatus 6,8 proc.

Lietuvos banko duomenimis, pernai gyvybės draudimo rinka pagal pasirašytas įmokas išaugo 7,5 proc. – iki 291 mln. eurų. Didžioji šios rinkos dalis (65 %) tenka investiciniam gyvybės draudimui, jo portfelis pernai padidėjo net 11,3 proc. – iki 189 mln. eurų. Numanoma, jog 2021-aisiais jis toliau didės (4,5 %) – iki beveik 200 mln. eurų. 

Gyvybės draudimas – ramybės ir saugumo garantas

Daugelis žmonių pandemijos metu suprato, jog visgi svarbiausia – sveikata. Todėl ir mes, kaip draudikai, pastebėjome, jog žmonės vis dažniau kreipiasi į mus ne tik dėl investicinio gyvybės draudimo, bet ir dėl traumų bei kritinių ligų draudimų.

Įsiklausydami į klientų poreikius taip pat atnaujinome vaikų kritinių ligų sąrašą. Dabar jis – plačiausias rinkoje, kuriame – net 21 liga. 

Socialinė atsakomybė ir bendrovės veiksmai pandemijos metu

Prasidėjus pandemijai, padėjome aprūpinti Vilniaus miesto medikus gyvybiškai reikalingomis apsaugos priemonėmis, skirdami finansinę paramą.

Bendradarbiaudami su „Nerimo klinika“, prisidėjome prie programėlės RAMU komunikacijos. Šios kampanijos metu atlikome Lietuvos gyventojų tyrimą, kurio metu išsiaiškinome, dėl kokių priežasčių Lietuvos žmonės labiausiai nerimauja pandemijos metu ir kokiais būdais būtų galima mažinti susikaupusį nerimą.

Nerimo temos komunikaciją planuojame tęsti ir 2021 metais, siekdami išsiaiškinti, kaip pasikeitė žmonių požiūris, kokios baimės ir nerimas kankina karantinui einant į pabaigą.

Suvokdami padėtį šalyje pandemijos metu, prisidėjome prie mūsų akcininko Šiaulių banko iniciatyvos „Planas A“, sukurtos padėti smulkiajam verslui, kuris šiuo sudėtingu ekonomikai periodu bando stotis ant kojų. Iniciatyvoje dalyvaujančioms įmonėms siūlome darbuotojų draudimą nuo nelaimingų atsitikimų su 20% ar didesne nuolaida, o taip pat – nemokamas konsultacijas apie darbuotojų motyvavimo programas ir galimybę pasirinkti „SB draudimo“ siūlomas programas su nuolaida.