Nuo 2016 m. sausio 1 d. Lietuva prisijungs prie bendrosios 34 Europos valstybes apimančios mokėjimų eurais erdvės – SEPA.
Nuo 2016 m. sausio 1 d. vietoje tiesioginio debeto paslaugos Lietuvoje veikiantys bankai klientams siūlys naują sprendimą įmokoms sumokėti – elektronines sąskaitas (e. sąskaitas).
E. sąskaita Jums bus pateikiama Jūsų internetiniame banke.
Klientams, kurie jau turi galiojantį sutikimą dėl tiesioginio debeto paslaugos teikimo, papildomai dėl e. sąskaitos rūpintis nereikės – šis sutikimas bus keičiamas į e. sąskaitos automatinio mokėjimo sutartį.
Kiekvienas bankas detalią informaciją apie e. sąskaitos paslaugą skelbia savo interneto svetainėje.
E. sąskaita Jums bus siunčiama vieną kartą per mėnesį, todėl prašome užtikrinti, kad Jūsų pasirinktą pinigų nuskaitymo dieną Jūsų sąskaitoje būtų reikiama pinigų suma. Jeigu Jūsų anksčiau pasirinkta mokėjimo diena nebetinka, prašome mums pranešti apie Jums labiau tinkančią dieną.
Jeigu pasirinktą dieną Jūsų sąskaitoje nebus pakankamos pinigų sumos, Jums reikės pateiktą sąskaitą apmokėti savarankiškai.
SVARBU:
Bankai, prisijungdami prie SEPA sistemos, nustatė skirtingas datas, iki kurių paskutinį kartą Bonum Publicum galės atlikti tiesioginio debeto pavedimus.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad paskutinį kartą 2015 metais nuskaitymai tiesioginio debeto būdu bus atliekami:
- AB SWEDBANK – 2015-12-15
- DANSKE BANK AS Lietuvos filialas – 2015-12-17
- NORDEA BANK AB Lietuvos skyrius – 2015-12-23
- Kituose bankuose – 2015-12-31
Prašome užtikrinti, kad iki paskutinės įmokų nuskaitymo tiesioginio debeto būdu dienos Jūsų banko sąskaitoje būtų reikalinga įmokos nuskaitymui pinigų suma. Jeigu iki nurodytos dienos įmoka nebus nuskaityta nuo Jūsų sąskaitos, Jūs ją turėsite sumokėti savarankiškai.
Kilus neaiškumams, skambinkite mums šiais telefonais: 8~5 2362723, 8~5 2362710, 8~5 2047638