Naudotis „SB draudimo“ savitarna nuo šiol galima greičiau ir patogiau

Reaguodami į kasmetinio prekės ženklo tyrimo rezultatus, atliepdami klientų poreikius ir siekdami pagerinti klientų patirtis, visiškai atnaujinome „SB draudimo“ savitarnos portalą. Tai – vienas svarbiausių įmonės skaitmenizavimo procesų, pakeitęs ne tik paslaugos išvaizdą, bet ir funkcionalumą.

Atnaujinta „SB draudimo“ savitarna pasižymi ne tik spartesniu veikimu, bet ir funkcijų gausa, o kai kurios iš jų – išskirtinumas rinkoje.

Vienu mygtuko paspaudimu, neišėję iš namų, vartotojai turi galimybę pateikti aktualius prašymus dėl investavimo plano keitimo, draudimo išmokos ir dalies sukaupto kapitalo išmokėjimo bei kitus laisvos formos prašymus ir sumokėti įmokas per „Neopay“ mokėjimų platformą jų pasirinktame banke. Be to, atsirado naujovė – žalos registravimas internetu (traumos, kritinės ligos ar mirties atveju). Draudėjai gali pranešti apie apdraustųjų asmenų patirtas žalas.

Be išvardintų funkcijų, vartotojai gali stebėti mokėjimų istoriją, metines ataskaitas už paskutinius 5 metus ir baigusias galioti sutartis (vienerius metus iki artimiausio deklaravimo).

Juridinių asmenų sudarytas sutartis nuo šiol savitarnoje gali matyti draudėjų atstovai.

Prisijungti prie savitarnos galima 3 būdais: naudojantis m. parašu, „Smart-ID“ arba per Šiaulių banko interneto banką. Dėl įgyvendintų pokyčių, prisijungę pirmą kartą vartotojai turės atnaujinti savo kontaktinius duomenis.

Naująją versiją galite išbandyti adresu https://savitarna.sbdraudimas.lt

Nuotraukų galerija