„SB draudimo“ 2022 metai: vienas sparčiausių augimų rinkoje ir ateities planai

Gyvybės draudimo bendrovė „SB draudimas“ pernai tęsė spartų augimą – pademonstravo didesnį draudimo įmokų augimą nei rinka bei planuoja toliau augti ir šiemet. Vieną didžiausių postūmių augimui ateityje turėtų suteikti iš pirmaujančios Baltijos šalyse investicijų valdymo grupės „Invalda INVL“ po sandorio įgyvendinimo perimamas gyvybės draudimo verslas.

Metai, kupini iššūkių

„SB draudimo“ vadovas Saulius Jokubaitis teigia, kad 2022 metai buvo kupini iššūkių ir sukrečiančių įvykių, tačiau stebėtas tolesnis gyvybės draudimo rinkos augimas, o „SB draudimas“ išsiskyrė kaip vienas sparčiausiai kilusių rinkos dalyvių.

„SB draudimas“ 2022 metais pademonstravo itin gerus veiklos rezultatus. Tiek pagal periodinių metinių draudimo įmokų augimo tempą, tiek ir pagal naujai sudarytų rizikinių gyvybės draudimo sutarčių skaičiaus augimą buvome pirmieji šalies gyvybės draudimo rinkoje. Bendrai draudimo įmokos „SB draudime“ pernai paaugo daugiau nei 14 proc. iki 10,5 mln. eurų ir šis įmokų augimo tempas buvo daugiau negu dvigubai spartesnis už rinkos, kuri pagal šį rodiklį pernai paaugo 6,4 proc.“, – praėjusius metus įvertino S. Jokubaitis.

Vienas sparčiausių augimų rinkoje

Pagal naujai sudarytų draudimo sutarčių periodines metines įmokas, „SB draudimas“ per metus paaugo net 40 proc., kuomet bendras rinkos augimas, Lietuvos banko duomenimis, siekė 9 proc. Pagal šį augimo tempą per 2022 metus „SB draudimo“ rodiklis buvo pirmoje vietoje tarp visų Lietuvoje veikiančių gyvybės draudikų.

„SB draudimo“ naujai sudarytų investicinio gyvybės draudimo sutarčių portfelis šoktelėjo daugiau nei 9 proc., kuomet rinka pagal šį rodiklį susitraukė 1,6 proc. Tuo tarpu, pagal visų naujai sudarytų draudimo sutarčių skaičių bendrovė per metus išaugo daugiau nei 12 proc. ir pagal šį augimo tempą „SB draudimas“ buvo antras rinkoje.

Pasak S. Jokubaičio, vienas svarbiausių šių metų įvykių bendrovei bus iš „Invalda INVL“ po sandorio įgyvendinimo perimamas gyvybės draudimo verslas. Didžiausias lietuviško kapitalo bankas Šiaulių bankas ir „Invalda INVL“ sutartį dėl dalies mažmeninių verslų sujungimo pasirašė pernai lapkritį, o sujungimo sandorį planuojama užbaigti 2023 metų pabaigoje.

„Po šio sandorio užbaigimo stipriai išplėsime gyvybės draudimo paslaugų verslą, o tai sustiprins bendrovės užimamą poziciją rinkoje. Esami ir būsimi klientai ir toliau gaus profesionalius taupymo, investavimo, gyvybės draudimo sprendimus bei galės naudotis papildomomis paslaugomis“, – teigė S. Jokubaitis.

Nesaugumo jausmas verčia susirūpintini ateitimi

„SB draudimo“ vadovas, vertindamas dabartinę draudimo rinką ir gyventojų lūkesčius, teigia, kad karas Ukrainoje, trečius metus siaučiantis COVID-19 virusas ir rekordiškai kylanti infliacija padidino nesaugumo jausmą visuomenėje ir paskatino dar labiau susimąstyti apie ateitį bei stabilius finansus.

„Mūsų jau trečius metus iš eilės vykdomas nerimo indekso tyrimas atskleidė, jog net 96 proc. lietuvių jaučia nerimą dėl savo ar savo šeimos gerovės, o jis ypač sustiprėjo karo Ukrainoje metu bei su tuo susijusiomis pasekmėmis“, – pastebėjo S. Jokubaitis.

2022 m. draudimo žaloms padengti „SB draudimas“ išmokėjo išmokų, kurių vertė siekė 0,75 mln. eurų, tai buvo 16 proc. daugiau nei 2021-aisiais. Kone pusė „SB draudimo“ išmokų buvo išmokėta už traumas, 41 proc. išmokėta mirties atveju ir 15 proc. – už kritines ligas.

Socialinės atsakomybės iniciatyva ir dėmesys klientams

Praėjusių metų liepą bendrovė „Spinter tyrimai“, „SB draudimo“ užsakymu, atliko kasmetinį klientų pasitenkinimo tyrimą, kurio metu paaiškėjo, kad bendras bendrovės NPS (Net Promoter Score – angl.) rodiklis, lyginant su 2021 m., išliko itin aukštas ir siekia tuos pačius +82. Taip pat ir vėl labai palankiai įvertintas „SB draudimo“ klientų aptarnavimas (9,33 balo prieš 9,4 balo 2021 m.), o bendrovės produktų ir teikiamų paslaugų vertinimas pakilo nuo 9,1 balo 2021 m. iki 9,27 balo 2022 m.

Pernai gegužę, per Tarptautinę šeimos dieną, visuomenei pristatyta „Visų šeimų draudimo“ kampanija, su kuria bendrovė pasiūlė lygias draudimo galimybes visoms šeimoms – nepaisant jų teisinio statuso ar lyties. 2022-ųjų pabaigoje ši socialinės atsakomybės kampanija kūrybiškumo festivalyje „ADC*LT‘22“ laimėjo pagrindinį prizą, o tarptautiniuose apdovanojimuose „ADC*Europe“ jai skirtas sidabras kategorijoje „Integracija ir inovacijos“.

Nuotraukų galerija