Bendrovės „SB draudimas“ kampanija „Visų šeimų draudimas“ laimėjo dar vieną apdovanojimą. Tarptautiniuose dizaino ir reklamos apdovanojimuose „ADC*Europe“ reklamos agentūros „Truth“ kurtai socialinės atsakomybės kampanijai buvo skirtas sidabras kategorijoje „Integracija ir inovacijos“.
„ADC*Europe“ yra vienintelis konkursas Europoje, kuriame rungiasi nacionalinių konkursų apdovanojimus pelnę reklamos darbai.
Prieš du mėnesius Lietuvoje vykusiame kūrybiškumo festivalyje „ADC*LT‘22“ komisija vieningai nutarė „Visų šeimų draudimas“ kampanijai skirti pagrindinį prizą – „Grand Prix“ apdovanojimą ir išrinko geriausia metų reklama. Komisija pabrėžė, kad kampanija atspindi kliento bei agentūros drąsą rizikuoti ir tai dera su verslo tikslais.
Socialinė atsakomybės kampanija siekia pabrėžti, kad Lietuvoje negalioja teisės aktas, kuris reglamentuotų bendrą asmenų gyvenimą nesudarius santuokos. „Visų šeimų draudimas“ siūlo lygias galimybes visoms šeimoms – nepaisant lyties ar teisinio statuso.
„SB draudimas“ siūlo Saugios ateities investicinę programą, kuri klientams leidžia patiems nuspręsti ir apibrėžti kas yra jų šeima. Ši programa partneriams suteikia galimybę naudotis tokiomis pačiomis sąlygomis kaip ir susituokusioms šeimoms: mokėti tik vieną sutarties administravimo mokestį, patiems nurodyti tiek pasirinktus naudos gavėjus, tiek tuos, kurie dalinsis sukauptą kapitalą pasibaigus draudimo sutarčiai.
„Džiaugiamės, kad mūsų kampanija buvo pastebėta ir įvertinta dar kartą. Darbo praktikoje klientams kuriame vienodas sąlygas ir leidžiame patiems nuspręsti, kas yra jų šeima. Šia kampanija norime pabrėžti, kad visuomenėje reikia didinti finansinių paslaugų prieinamumą ir lygias teises įvairaus statuso šeimoms. Mes remiame idėją ir iniciatyvas už lygių galimybių teises Lietuvoje“, – sako „SB draudimo“ rinkodaros ir komunikacijos projektų vadovas Robertas Mickus.
„ADC*Europe“ apdovanojimai šiemet buvo rengiami 31 kartą, juose rungėsi 874 darbai iš 24 skirtingų Europos šalių.